Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою визначення рівня довіри громадськості, оцінки якості, підвищення рівня доступу до правосуддя, ефективності роботи суду та забезпечення інформаційної відкритості, Господарським судом міста Києва у період з 09 по 19 червня 2020 року було проведено анонімне опитування громадян-відвідувачів суду.
В опитуванні, яке проводилося шляхом анкетування в приміщенні суду та на офіційному веб-сайті суду взяли участь 118 респондентів.
Учасники опитування оцінювали зручність та комфортність перебування в суді, його територіальну доступність, повноту, якість та доступність необхідної для відвідувачів суду інформації (наявність зразків документів, інформації щодо порядку сплати судового збору, інформації щодо розміщення кабінетів ті інших приміщень тощо), інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті Господарського суду міста Києва на веб-порталі «Судова влада» та на його сторінці в соціальній мережі Facebook. Крім того, учасниками надано оцінку ефективності організації роботи суду в цілому: роботи канцелярії (графік прийому документів, зручність їх подання, ввічливість і тактовність працівників), роботи щодо ознайомлення з матеріалами справи, своєчасності початку судових засідань, отримання повідомлень та процесуальних документів).
Після обробки та узагальнення отриманих даних встановлено наступні результати.
Оцінюючи комунікацію суду, високим результатом 94% відвідувачі суду відмітили зручність розташування будівлі Господарського суду міста Києва, зручність розташування інформаційних стендів визнали 93%. 63% відвідувачів вважають достатньою та повною інформацію, яка розміщена на офіційному веб-сайті суду на веб-порталі «Судова влада» та сторінці в соціальній мережі Facebook.
Санітарний стан приміщень суду 82% респондентів оцінили на оцінку «відмінно». Організацію роботи суду канцелярії суду 51% від загальної кількості опитаних вважають доброю. Також відмінно 58% оцінили організацію роботи суду щодо ознайомлення з матеріалами справи (швидкість отримання справи для ознайомлення, зручність приміщення, в якому здійснюється ознайомлення зі справами тощо). 51% відзначили своєчасність (відповідно до графіку) початку судових засідань.
Що стосується своєчасності отримання текстів судових рішень, то 78% опитаних респондентів вважають, що організація роботи суду в цьому напрямку заслуговує на високу оцінку - «відмінно».
57% від загальної кількості респондентів відзначили високий рівень якості роботи Господарського суду міста Києва.
Усі результати опитування взяті до уваги та будуть спрямовані на підтримання показників роботи суду на високому рівні.