Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246, Господарський суд міста Києва оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В»:
1. Заступника начальника режимно-секретного відділу – 1 посада безстроково.
2. Заступника начальника відділу захисту інформації, адміністрування баз даних та інформаційних технологій – 1 посада безстроково.
3. Головних спеціалістів апарату суду – 3 посади безстроково.
4. Головного спеціаліста режимно-технічного відділу – 1 посада безстроково.
5. Головного спеціаліста відділу захисту інформації, адміністрування баз даних та інформаційних технологій – 1 посада безстроково.
6. Головного спеціаліста із забезпечення зв’язків з засобами масової інформації відділу аналітичної роботи, статистики та аналізу застосування судової практики – 1 посада безстроково.
7. Провідного спеціаліста апарату суду – 1 посада безстроково.
8. Провідних спеціалістів режимно-секретного відділу – 2 посади безстроково.
9. Провідного спеціаліста відділу захисту інформації, адміністрування баз даних та інформаційних технологій – 1 посада безстроково.
10. Провідного спеціаліста відділу аналітичної роботи, статистики та аналізу застосування судової практики – 1 посада безстроково.
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії Господарського суду міста Києва такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
2.1) особа, яка має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за наступною формою;
3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
УВАГА!!! З 05.05.2017 форму особової картки державного службовця змінено.
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (https://nazk.gov.ua/).
Конкурсна комісія Господарського суду міста Києва проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам у триденний строк з дня їх надходження та повідомляє кандидату про результати такої перевірки у той самий строк.
Кандидати, документи яких не відповідають встановленим вимогам, до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляє конкурсна комісія.
Документи, подані кандидатами для участі у конкурсі, не повертаються і зберігаються разом з матеріалами проведення конкурсу у відділі управління персоналом та антикорупційного моніторингу Господарського суду міста Києва.
Перелік тестових питань затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби та Міністерства юстиції України від 06.05.2016 №97/1328/5.
На офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби у розділі «Тестування» розміщена коротка інструкція користувача з проходження тестування.
За додатковою інформацією звертатись до відділу управління персоналом та антикорупційного моніторингу Господарського суду міста Києва за тел.: (044)278-84-88.