Відділ автоматизованого документообігу суду, моніторингу виконання документів (канцелярія) є структурним підрозділом апарату Господарського суду міста Києва. Відділ безпосередньо підпорядкований керівнику апарату суду та координує свою роботу відповідно до визначених адміністративних повноважень між головою суду та заступниками голови суду.
Основними завданнями відділу є:
- забезпечення організації документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства;здійснює прийом, реєстрацію в автоматизовані системі документообігу суду (далі-АСДС), облік, зберігання, передачу та відправку кореспонденції (вхідної, вихідної, внутрішньої), в тому числі що передаються спеціальними та електронними засобами зв’язку, проводить довідково-інформаційну роботу;
- контроль за додержанням єдиної системи діловодства в структурних підрозділах суду;
- систематизація та зберігання документів поточного документообігу;
- організація консультативної допомоги в роботі;
- підготовка документів для передачі в архів;
- застосування заходів щодо скорочення термінів проходження та виконання документів, щодо впорядкування складу документів та оптимізації документообігу в цілому;
- здійснення первинного аналізу кореспонденції (вхідної, вихідної, внутрішньої);
- забезпечення відповідного режиму доступу до документів у відповідності до інформації, яка в них міститься;
- здійснення контролю за проходженням та виконанням документів у структурних підрозділах суду;
- ведення обліку об’єму документообігу;
- організація заходів по підвищенню кваліфікації та навчанню кандидатів на зайняття вакантних посад;
- здійснення контролю за зберіганням та використанням печаток.