Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відділ захисту інформації, адміністрування баз даних та інформаційних технологій Господарського суду міста Києва (далі – відділ) є самостійним структурним підрозділом, який входить до апарату Господарського суду міста Києва і забезпечує діяльність суду з питань, що належать до компетенції відділу, зокрема згідно за дорученням керівництва суду.
Основним завданням відділу є:
- адміністрування баз даних прикладних та спеціалізованих програм, автоматизованих системах;
- забезпечення комплексного захисту інформації;
- контроль та моніторинг надсилання процесуальних документів до Єдиного державного реєстру судових рішень України;
- впровадження в суді комп’ютеризованих інформаційних систем, мереж та програм, баз даних на основі сучасних інформаційних технологій;
- підтримка у належному стані функціонування парку комп’ютерної техніки, мережевого та периферійного обладнання, програмного забезпечення суду;
- забезпечення конфіденційності, цілісності, доступності інформації, вимога щодо захисту якої регламентується існуючим законодавством України в сфері захисту інформації;
- дослідження технології обробки інформації в АС з метою виявлення можливих каналів витоку та інших загроз для безпеки інформації.
- визначення заходів, спрямованих на реалізацію політики безпеки;
- підтримка необхідного рівня захищеності інформації, ресурсів і технологій в АС;
- формування у користувачів АС розуміння необхідності виконання вимог нормативно-правових актів, розпорядчих документів, що стосуються захисту інформації;
- організація і забезпечення захисту інформації баз даних при роботі з Інтернет та електронною поштою.
Відповідно до основних завдань відділ:
- впроваджує та супроводжує прикладні програмні продукти для автоматизації основних (типових) процесів діяльності суду;
- здійснює обслуговування та моніторинг працездатності програмного забезпечення та мережного обладнання комп’ютерної мережі суду;
- забезпечує збереження інформації про діяльність суду на електронних носіях;
- забезпечує методичною допомогою суддів, працівників апарату суду з питань використання комп’ютерної техніки та засобів інформатизації;
- здійснює адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду;
- аналізує та подає пропозиції голові та керівнику апарату суду стосовно вдосконалення форм і методів роботи суду з питань інформаційного забезпечення діяльності суду;
- проводить визначення технологічної інформації, яка підлягає захисту в процесі обробки, інших об'єктів захисту в АС;
- забезпечує контроль цілісності засобів захисту інформації та реагування на їх вихід з ладу або порушення режимів функціонування;
- розроблю та коригує моделі загроз і політики безпеки інформації в АС;
- готує технічні пропозицій, рекомендацій щодо запобігання витоку інформації технічними каналами та попередження спроб несанкціонованого доступу до АС;
- готує пропозиції щодо удосконалення порядку забезпечення захисту в АС, впровадження нових технологій захисту і модернізації комплексної системи захисту інформації АС (у тому числі антивірусний захист);
Сектор технічної підтримки є структурним підрозділом відділу захисту інформації, адміністрування баз даних та інформаційних технологій.
Основним завданням сектору є:
- забезпечення встановлення у структурних підрозділах Господарського суду міста Києва необхідної комп’ютерної техніки, мережевого обладнання, засобів зв’язку, комплектуючими і витратними матеріалами;
- проведення інвентаризації комп’ютерної техніки, мережевого обладнання, засобів зв’язку та витратних матеріалів Господарського суду міста Києва;
- адміністрування системи контролю доступу;
- введення реєстру карток для новопризначених працівників суду та налаштування рівнів доступу (П.І.Б, фото);
- супроводження договорів по проведенню робіт щодо створення та модернізації комп’ютерних і телефонних мереж Господарського суду міста Києва;
- супроводження заходів щодо проведення модернізації комп’ютерної техніки;
- проведення заміни витратних матеріалів периферійного обладнання;
- перевірка системи резервного живлення в серверному приміщенні;
- адміністрування системи відеонагляду;
- розгляд звернень у межах компетенції сектору;
- здійснення введення в експлуатацію нової комп’ютерної техніки та оргтехніки;
- участь у підготовці пропозицій та специфікацій поставок комп’ютерної техніки, засобів зв ’язку;
- організація та проведення разом з іншими структурними підрозділами інвентаризацію матеріальних цінностей суду, готує документи для списання матеріалів та майна;
- координація діяльності підрозділів суду з питань комп’ютеризації;
- здійснення контролю за матеріально-технічним забезпечення структурних підрозділів суду по напрямку інформаційних технологій;
- супроводження виконання договорів щодо технічного обслуговування телефонної станції, її мережі та засобів зв’язку;
- реалізація інших функцій, що випливають з покладених на сектор завдань;
- контроль за належним виконанням співробітниками суду Інструкції з регламентації роботи користувачів у локальній обчислювальній мережі та мережі Інтернет;
- участь у розробці документів, чинних у межах, які встановлюють правила доступу користувачів до ресурсів ЛОМ, визначають порядок, норми, правила з захисту інформації та здійснення контролю за їх дотриманням (інструкцій, положень, наказів, рекомендацій та ін.).