З метою покращення роботи, забезпечення права громадян на доступ до правосуддя Господарський суд міста Києва продовжує покращувати системну роботу щодо інформування громадськості про свою діяльність, максимальної відкритості та доступності до судової інформації.
Так у Господарському суді міста Києва організовано проведення особистого прийому громадян та представників юридичних осіб з питань організаційного забезпечення діяльності. Ознайомитися з графіком прийому можна на офіційному веб-сайті суду.
Також, у Господарському суді міста Києва функціонує інформаційна служба за номером телефону +38(044) 284-18-98, яка надає учасникам судового процесу інформацію щодо розгляду справ, заяв чи клопотань.
Крім того, можна звертатися на електронну пошту Господарського суду міста Києва: inbox@ki.arbitr.gov.ua - із загальних питань та для надсилання запитів на отримання публічної інформації.
З 03 лютого 2014 року запрацювала телефонна "гаряча лінія" Господарського суду міста Києва +38(044) 234-12-39, за якою усі бажаючі можуть оперативно отримати всю необхідну інформацію, що стосується організації роботи суду, залишити свої повідомлення, зауваження та надати пропозиції з питань організаційного забезпечення діяльності суду.
Запровадження "гарячої лінії" Господарського суду міста Києва сприятиме покращенню комунікації суспільства з Господарським судом міста Києва та дозволить одержувати якісну і оперативну інформацію.