flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Ухвала підготовчого засідання. Справа №5011-49/2109-2012

27 березня 2012, 17:53

  


 

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  міста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б     тел.230-31-34

 

 

 

УХВАЛА

         ПІДГОТОВЧОГО ЗАСІДАННЯ

 

 

Справа №  5011-49/2109-2012

 

 21.03.12

 

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю

                  “КІРОВОГРАДНАФТОПЕРЕРАБОТАТКА”

До   Товариства з обмеженою відповідальністю “ПАРИТЕТ - ТРЕЙД”

       (код ЄДРПОУ 33747326)    

Про  визнання банкрутом

       Суддя  Митрохіна А.В.

 

Представники:

Від заявника     Чернікова О.С. –за дов. №226-03/12 від 20.03.2012р.

                            Пархомов Ю.О. –за дов. №227-03/12 від 20.03.2012р.

Від боржника   не з’явилися

За участю:

1) арбітражного керуючого Струць М.П. –ліцензія серії АГ №594851 від 19.04.2011р.

 

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

 

Заявник звернувся до Господарського суду міста Києва з заявою про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю “ПАРИТЕТ - ТРЕЙД”(код ЄДРПОУ 33747326)    банкрутом.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 22.02.2012 порушено провадження у справі №5011-49/2109-2012 з урахуванням особливостей застосування процедури банкрутства до боржника, передбачених Законом України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”та призначено підготовче засідання на 21.03.2012.

Представники заявника у підготовче засідання 21.03.2012 з’явилися, повністю підтримав вимоги, викладені у заяві про порушення провадження у справі.

 Представник боржника у підготовче засідання 21.03.2012 з’явився, не з’явився, вимоги ухвали суду №5011-49/2109-2012 від 22.02.2012 не виконав, про причини неявки суд не повідомив, заяв та клопотань не подав.

Відповідно до частини 4 статті 11 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”у підготовчому засіданні суддя оцінює подані документи, заслуховує пояснення сторін, розглядає обґрунтованість заперечень боржника.

 

Розглянувши у підготовчому засіданні подані документи, заслухавши пояснення представників сторін, Господарський суд  міста Києва -

 

В С Т А Н О В И В :

 

Відповідно до ч. 4 статті 11 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”в підготовчому засіданні суддя оцінює подані документи, заслуховує пояснення сторін, розглядає обґрунтованість заперечень боржника.

Основне завдання підготовчого засідання суду полягає в з'ясуванні ознак неплатоспроможності боржника, наявності чи відсутності перешкод для подальшого руху справи про банкрутство (постанова Вищого господарського суду України від 04.07.2007р. №22/142-б).

Заявлені вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю                   “КІРОВОГРАДНАФТОПЕРЕРАБОТАТКА”на суму 1 1015 989,00 грн. документально підтверджуються, боржником не спростовані.

Статтею 5 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”встановлено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Згідно частини 2 статті 44 ГПК України, розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Підпунктом 13 пункту 2 частини 2 статті 4 Закону України “Про судовий збір”ставка судового збору для заяви про порушення справи про банкрутство була встановлена у розмірі п’ять мінімальних заробітних плат.

Так, Законом України “Про Державний бюджет на 2012 рік”розмір мінімальної заробітної плати з 01 січня 2012 року становить 1073,00 грн.

Крім того, Законом України “Про судовий збір”не передбачена оплата витрат на інформаційно –технічне забезпечення судового процесу.

Відповідно до п.1 ст.14 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”конкурсні кредитори за вимогами, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство, протягом тридцяти днів від дня опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення    провадження   у   справі    про    банкрутство зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують.

Крім того, Законом України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”поточні кредитори за вимогами, які виникли після порушення у справі про банкрутство, протягом тридцяти днів від дня опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про визнання боржника банкрутом у справі про банкрутство зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують

А тому, враховуючи вищезазначене, вимоги заявника у розмірі 1 010 236,00 грн., підтверджені документами, за якими відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника, які не сплачені боржником – Товариством з обмеженою відповідальністю “ПАРИТЕТ - ТРЕЙД” протягом трьох місяців після настання встановленого строку для їх сплати.

Сукупність доказів, які містяться в матеріалах справи №5011-49/2109-2012, доводять безспірність вимог заявника та неспроможність боржника виконати свої зобов'язання перед кредитором у встановлений Законом строк.

У відповідності до частини 1 статті 11 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” якщо при прийнятті заяви про порушення провадження справи про банкрутство призначити розпорядника майна неможливо, розпорядник майна призначається на підготовчому засіданні.

Якщо інше не передбачено цим Законом, розпорядником майна може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну чи економічну освіту або володіє спеціальними знаннями, не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до статті 1 цього Закону і яка має ліцензію арбітражного керуючого, що видається в установленому законодавством порядку.

Кредитори мають право запропонувати кандидатуру розпорядника майна, яка відповідає вимогам, передбаченим цим Законом.

Відповідно до вимог Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”в ухвалі про призначення  розпорядника майна суд має зазначити мотиви, з яких призначено певну кандидатуру та відхилено інші, що були запропоновані. При виборі кандидатури  розпорядника майна судам слід враховувати освіту, досвід та показники роботи у попередніх справах, кількість справ, у яких бере участь арбітражний  керуючий, наявність у нього організаційних  та технічних можливостей  виконувати обов`язки розпорядника майна  у конкретній справі, страхування відповідальності арбітражного керуючого та інші обставини, які свідчать про здатність арбітражного керуючого належним чином виконувати передбачені Законом України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”обов`язки.

 Відповідно до п. 2 ст. 13 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”розпорядник майна призначається господарським судом із числа осіб, зареєстрованих державним органом з питань банкрутства як арбітражні керуючі, відомості про яких надаються в установленому порядку Вищому господарському суду України.

Якщо інше не передбачено цим Законом, розпорядником майна може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну чи економічну освіту або володіє спеціальними знаннями, не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до статті 1 цього Закону і яка має ліцензію арбітражного керуючого, що видається в установленому законодавством порядку.

Відповідно до п. 6 ст. 3-1 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”при реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів.

Пункт 5 зазначеної статті встановлює, що  арбітражний керуючий зобов'язаний: здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську та інвестиційну діяльність боржника, його становище на ринках;  в порядку, установленому законодавством, надавати державному органу з питань банкрутства інформацію, необхідну для ведення Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; виконувати інші повноваження, передбачені цим Законом.

При цьому, відповідно до. п. 9 ст. 13 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”розпорядник майна зобов'язаний: розглядати разом з посадовими особами боржника копії заяв кредиторів про грошові вимоги до боржника, які надійшли до господарського суду у зв'язку з порушенням справи про банкрутство та надіслані боржнику в установленому цим Законом порядку; вести реєстр вимог кредиторів у встановленому порядку; повідомляти кредиторів про результати розгляду їх вимог боржником та включення визнаних вимог до реєстру вимог кредиторів або про відмову визнання вимог боржником; вживати заходів для захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську та інвестиційну діяльність боржника, його становище на товарних ринках; виявляти ознаки фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства; скликати збори кредиторів; надавати державному органу з питань банкрутства відомості, необхідні для ведення єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено справу про банкрутство; надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, відомості про фінансове становище боржника, пропозиції щодо можливості відновлення платоспроможності боржника; виконувати інші функції, передбачені цим Законом.

Розпорядник майна несе відповідальність за неналежне виконання своїх повноважень відповідно до законодавства України.

Згідно з абзацом 1 статті 11 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”на розпорядника майна покладаються повноваження щодо нагляду та контролю за управлінням та розпорядженням майном банкрута на період провадження у справі про банкрутство.

03.03.2012 на адресу Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Ронського Р.М. №207-12 від 01.03.2012 про призначення його розпорядником боржника.

16.03.2012 на адресу Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Струць М.П. №15/03-б від 15.03.2012р. про призначення його розпорядником боржника.

У підготовчому засіданні 21.03.2012 представник заявника просив призначити розпорядником майна по справі арбітражного керуючого на розсуд суду із числа осіб, зареєстрованих державним органом з питань банкрутства.

Відповідно до вимог Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”в ухвалі про призначення  розпорядника майна суд має зазначити мотиви, з яких призначено певну кандидатуру та відхилено інші, що були запропоновані. При виборі кандидатури  розпорядника майна судам слід враховувати освіту, досвід та показники роботи у попередніх справах, кількість справ, у яких бере участь арбітражний  керуючий, наявність  у нього організаційних  та технічних можливостей  виконувати обов`язки розпорядника майна  у конкретній справі, страхування відповідальності арбітражного керуючого та інші обставини, які свідчать про здатність арбітражного керуючого  належним чином виконувати передбачені Законом України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”обов`язки.

Відповідно до п. 6 ст. 3-1 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”при реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів.

Пункт 5 зазначеної статті встановлює, що  арбітражний керуючий зобов'язаний: здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську та інвестиційну діяльність боржника, його становище на ринках; в порядку, установленому законодавством, надавати державному органу з питань банкрутства інформацію, необхідну для ведення Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; виконувати інші повноваження, передбачені цим Законом.

При цьому, відповідно до. п. 9 ст. 13 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”розпорядник майна зобов'язаний: розглядати разом з посадовими особами боржника копії заяв кредиторів про грошові вимоги до боржника, які надійшли до господарського суду у зв'язку з порушенням справи про банкрутство та надіслані боржнику в установленому цим Законом порядку; вести реєстр вимог кредиторів у встановленому порядку; повідомляти кредиторів про результати розгляду їх вимог боржником та включення визнаних вимог до реєстру вимог кредиторів або про відмову визнання вимог боржником; вживати заходів для захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську та інвестиційну діяльність боржника, його становище на товарних ринках; виявляти ознаки фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства; скликати збори кредиторів; надавати державному органу з питань банкрутства відомості, необхідні для ведення єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено справу про банкрутство; надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, відомості про фінансове становище боржника, пропозиції щодо можливості відновлення платоспроможності боржника; виконувати інші функції, передбачені цим Законом.

Розпорядник майна несе відповідальність за неналежне виконання своїх повноважень відповідно до законодавства України.

Обставин передбачених п. 3 ст. 3-1 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”в ході судового засідання не встановлено.

Розглянувши кандидатуру арбітражного керуючого Ронського Романа Михайловича та кандидатуру Струць Миколи Петровича про призначення його розпорядником боржника, яким видано ліцензію на право провадження господарської діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) суд приходить до висновку щодо можливості призначення розпорядникам майна боржника арбітражного керуючого Ронського Романа Михайловича (ліцензія серії АГ №580373 видана 12.08.2011 року, Державного департаменту з питань банкрутства, дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії  10.08.2011 №216-50-17/2840) виходячи з наступного:

· арбітражний керуючий не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів;

· арбітражний керуючий  має дозвіл на провадження діяльності арбітражних керуючих (ліцензія серії АГ №580373 видана 12.08.2011 року, Державного департаменту з питань банкрутства, дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії  10.08.2011 №216-50-17/2840);

·          має вищу економічну освіту;

· кандидатура арбітражного керуючого Ронського Р.М. відповідає усім організаційним  та технічним вимогам  щодо виконання обов`язків розпорядника майна  у справі №5011-49/2109-2012.

Обставин передбачених п. 3 ст. 3-1 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в ході судового засідання не встановлено.

         Оскільки заявник вправі звернутися із заявою про порушення справи про банкрутство боржника, якщо останній ухиляється чи неспроможний задовольнити протягом трьох місяців безспірні претензійні вимоги та враховуючи вищевказане, є підстави закінчити підготовче засідання у справі №5011-49/2109-2012.

 

Керуючись статтями ст.ст. 3-1, 11, 13 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва -

 

У Х В А Л И В:

 

1. Визнати розмір вимог кредитора - Товариства з обмеженою відповідальністю

“КІРОВОГРАДНАФТОПЕРЕРАБОТАТКА”, який подав заяву про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю “ПАРИТЕТ - ТРЕЙД”на суму 1 010 236,00 грн.

2. Зобов’язати заявника за його рахунок у десятиденний строк подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України чи Кабінету Міністрів України оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство боржника з метою виявлення всіх кредиторів і можливих санаторів та надати суду докази про надання вищевказаного оголошення протягом двох тижнів з моменту опублікування.

3. Призначити у справі №5011-49/2109-2012 розпорядником майна арбітражного керуючого Ронського Романа Михайловича (ліцензія серії АГ №580373 видана 12.08.2011 року, Державного департаменту з питань банкрутства, дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії  10.08.2011 №216-50-17/2840).

4. Зобов’язати розпорядника майна не пізніше двох місяців та десяти днів після дати проведення підготовчого засідання суду надати суду на затвердження реєстр вимог кредиторів боржника, внести в реєстр окремо відомості про майно боржника, яке є предметом застави згідно з державним реєстром застав.

5. Призначити наступне судове попереднє засідання на 20.06.2012 об 10 год. 00 хв. (не пізніше трьох місяців від підготовчого засідання).

6.  Призначити перші загальні збори кредиторів на 27.06.2012 (не пізніше трьох місяців і 10 днів від підготовчого засідання).

7. Призначити судове засідання, на якому буде визнаний боржник банкрутом та відкрита ліквідаційна процедура або припинено провадження у справі не пізніше шести місяців від підготовчого засідання.

8.  Копію ухвали направити сторонам, розпоряднику майна та Міністерству юстиції України.

 

 

Суддя                                                                     А.В.Митрохіна